• 2107517586
  • info@wizdom.gr

Οι πιο ενδιαφέρουσες τάσεις στο SEO, που κυριάρχησαν το 2020

Οι πιο ενδιαφέρουσες τάσεις στο SEO, που κυριάρχησαν το 2020

Πιο ενδιαφέρουσες τάσεις στο SEO, που κυριάρχησαν το 2020 .

1.Η ασφάλεια στο Διαδίκτυο είναι μια ισχυρή τάση.

Οι σελίδες χωρίς SSL από προγράμματα περιήγησης επισημαίνονται ως μη ασφαλείς. Αυτό το πιστοποιητικό παρέχει μια κρυπτογραφημένη σύνδεση με τον ιστότοπο. Επιβεβαιώνει την ασφάλεια της κρυπτογράφησης δεδομένων και αποστέλλεται μεταξύ του χρήστη και του διακομιστή. Αποτελεί εγγύηση εμπιστευτικότητας των δεδομένων και όλων των επικοινωνιών.

2. Οργανώστε τα δεδομένα σας (schema.org)

Τα ρομπότ της Google πρέπει να αναλύουν πολλά δεδομένα κάθε μέρα, οπότε το 2020 αξίζει να επενδύσετε στα εργαλεία για τη δομή των δεδομένων στον ιστότοπο. Ένα τέτοιο εργαλείο θα βοηθήσει τον αλγόριθμο να εξαγάγει τις πιο σημαντικές πληροφορίες στον ιστότοπό σας. Τα εργαλεία για τη δομή δεδομένων θα βοηθήσουν τον ιστότοπό σας να εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Ίσως ακόμη και στη θέση 0 ως επιλεγμένο απόσπασμα.

3. Το περιεχόμενο καλής ποιότητας είναι το πιο πολύτιμο για τον αλγόριθμο.

Είναι γεγονός ότι ο αλγόριθμος RankBrain μαθαίνει να διαβάζει. Ο αλγόριθμος της Google αξιολογεί την ποιότητα της σελίδας με βάση το περιεχόμενο. Υπάρχει σχέση μεταξύ του αριθμού των λέξεων στη σελίδα και της θέσης της στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι σελίδες από το TOP10 έχουν περίπου 1890 λέξεις, με γραφικά. Ωστόσο, αξίζει να θυμόμαστε ότι η χρήση μη πολύτιμων κειμένων δεν δίνει αποτελέσματα. Το πρωτότυπο και ενδιαφέρον κείμενο βοηθά τον ιστότοπό σας σε υψηλή θέση του εξαρτήματος στο Google

4. UX - σε υπολογιστές και κινητές συσκευές

Η εμπειρία των χρηστών ήταν πάντα σημαντική όταν πρόκειται για τη θέση της ιστοσελίδας, αλλά από έτος σε έτος, γίνεται όλο και πιο σημαντική. Το UX επηρεάζεται από πολλά πράγματα - από την εμφάνιση του ιστότοπου και του σχεδιασμού του, μέσω χρωμάτων και γραμματοσειρών, έως την ταχύτητα φόρτωσης. Οτιδήποτε διευκολύνει και επιταχύνει τη χρήση του ιστότοπου είναι καλό για το UX.

5. Φωνητική αναζήτηση.

Αυτή είναι μια μεγάλη τάση, ειδικά στη Δυτική Ευρώπη και τις ΗΠΑ, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το Alexa ή άλλο "βοηθό". Ωστόσο, πολλά τηλέφωνα επιτρέπουν τη φωνητική αναζήτηση στο Google. Ειδικά ότι ο αριθμός των φωνητικών αναζητήσεων αυξάνεται. Επομένως, αξίζει να εξεταστεί η προσαρμογή της σελίδας σε αυτά. Αξίζει να ξεκινήσετε επιλέγοντας τις ερωτήσεις που απαντά στον ιστότοπό σας.

6. Λευκό SEO (το οποίο θα αναγκαστεί από την τεχνητή νοημοσύνη)

Η Google απειλεί ότι όλοι οι ιστότοποι που χρησιμοποιούν δραστηριότητες SEO με μαύρο καπέλο (black hat) θα αντιμετωπίσουν προβλήματα το 2020 Ειδικά ότι η ανάπτυξη αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης και μάθησης είναι πολύ μεγαλύτερη από ό, τι πριν από ένα χρόνο, και αυτό μεταφράζεται σε ένα πράγμα: τα ρομπότ θα είναι περισσότερα δύσκολο να ξεπεράσεις. Με άλλα λόγια - φέτος ιστότοποι με πολύτιμο περιεχόμενο και καθαρά αναπαραγωγή μπορούν να αναμένουν αύξηση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όσοι παίζουν βρώμικα μπορούν να μπουν σε μπελάδες.

7. Μόνο καλοί σύνδεσμοι. Η ποιότητα των συνδέσμων που οδηγούν στον ιστότοπο είχαν πάντα σημαντική στη θέση. Ένας σύνδεσμος από διάφορους ιστότοπους με υψηλή βαθμολογία και στο θέμα θα έχει καλύτερο αντίκτυπο στη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης από έναν μεγάλο αριθμό ανώνυμων συνδέσμων. Η τάση στο SEO το επόμενο έτος θα είναι η απόκτηση ποιοτικών συνδέσμων.