• 2107517586
  • info@wizdom.gr

Πώς αξιολογεί η Google το περιεχόμενο στον ιστότοπο

Πώς αξιολογεί η Google το περιεχόμενο στον ιστότοπο

Πώς αξιολογεί η Google το περιεχόμενο στον ιστότοπο

Στα οργανικά αποτελέσματα της Google υπάρχουν δύο παράγοντες που επηρεάζουν, το προφίλ συνδέσμου και το περιεχόμενο. Αλλά τι επηρεάζει κυρίως τη βαθμολογία περιεχομένου από την Google;

Μοναδικότητα

Στην Google αρέσει πολύ το μοναδικό περιεχόμενο και τιμωρεί το κακό αντίγραφο. Πάντα προσπαθήστε να δημιουργήσετε το δικό σας περιεχόμενο, μην αντιγράφετε κείμενα από άλλον ιστότοπο.

Παρουσία λέξεων-κλειδιών

Εάν το περιεχόμενό σας είναι μοναδικό, τότε πρέπει να προσέχετε τις πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά στο κείμενό σας. Λάβετε επίσης υπόψη ότι - εάν το επιτρέπει το μήκος του κειμένου - οι πιο σημαντικές λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να εμφανίστούν αρκετές φορές. Θα δώσετε έτσι στη μηχανή αναζήτησης ένα σήμα ότι αυτοί οι συγκεκριμένοι όροι είναι ιδιαίτερα σχετικοί.

Συμπλήρωση λέξεων-κλειδιών

Θυμηθείτε να μην υπερβάλλετε την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών. Εάν στο κείμενο υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις που επαναλαμβάνονται σε κάθε πρόταση, αυτό θα είναι προφανώς αφύσικο και τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης θα το παρατηρήσουν και θα θεώρησουν ότι προσπαθείτε να εκμεταλλευτείτε τον αλγόριθμο.

Μέγεθος κειμένου

Αν ενδιαφέρεστε για μια καλή θέση στην Google, φροντίστε να μην ενδιαφέρεστε μόνο για τη μοναδικότητα του κειμένου σας, αλλά και για το μεγεθός του. Οι σελίδες με πολύ μικρό περιεχόμενο είναι πιο δύσκολο να ευρετηριαστούν στο Google. Τα μακρά άρθρα δεν κρίνονται μόνο καλύτερα από την Google, αλλά περιέχουν επίσης αρκετά διαφορετικές λέξεις για να επηρεάσουν την προβολή του ιστότοπου στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μορφοποίηση περιεχομένου

Μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν την αξιολόγηση του περιεχομένου από την Google είναι επίσης ο τρόπος μορφοποίησης του περιεχομένου. Χρησιμοποιήστε τα H1, H2, έχοντας υπόψη ότι το H1 εμφανίζεται μόνο μία φορά ανά σελίδα. Στις επικεφαλίδες μπορείτε να βάλετε τις επικεφαλίδες τίτλου και άρθρου και, σε περίπτωση προσφοράς, τα ονόματα των προϊόντων. Η χρήση μιας πολύ μικρής γραμματοσειράς ή χρώματος κοντά στο χρώμα του φόντου είναι κακή ιδέα, επειδή η μηχανή αναζήτησης αντιμετωπίζει μια τέτοια ενέργεια, ως μια προσπάθεια παραπλάνησης του αλγόριθμου.

Φρεσκάδα περιεχομένου

Η φρεσκάδα του περιεχομένου είναι ένας άλλος παράγοντας που τονίζεται από την Google.Επομένως, αξίζει να επεκτείνετε το πιο σημαντικό περιεχόμενο στον ιστότοπο κατά καιρούς. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα προσθέσετε μόνο στα νέα τους, αλλά και θα αυξήσετε τον όγκο του ιστότοπου. Είναι πολύ σημαντικό σχετικό με το SEO.

Τοποθέτηση περιεχομένου

Η Google υπερεκτιμά το περιεχόμενο που έχει υψηλή περιεκτικότητα στον κώδικα της σελίδας και στη μορφή που αποδίδεται. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι οι πιο σημαντικές λέξεις βρίσκονται στην κορυφή της σελίδας.

Εσωτερικοί σύνδεσμοι

Στο μέτρο του δυνατού, χρησιμοποιήστε εσωτερικούς συνδέσμους προς άλλο κείμενο στον ιστότοπό σας. Μπορούν να βρεθούν απευθείας στο κείμενο ή κάτω από αυτό. Για ιστολόγια μπορεί να είναι ένα «παρόμοιο άρθρο» ενότητα », για τα eshop μπορεί να είναι κατηγορίες προϊόντων.

Αλλά τα πιο σημαντικά πράγματα σχετικά με το περιεχόμενο στον ιστότοπο είναι το γεγονός ότι προορίζεται να εξυπηρετήσει όχι μόνο την προβολή στο Google αλλά κυρίως στους επισκέπτες του ιστότοπου.