• 2107517586
  • info@wizdom.gr

Προώθηση ιστοσελίδων και κατασκευή ιστοσελίδων για e-shop

Προώθηση ιστοσελίδων και κατασκευή ιστοσελίδων για e-shop

Σε μια εποχή που το παραδοσιακό εμπόριο βιώνει μια παγκόσμια κρίση, οι διαδικτυακές πωλήσεις είναι ακόμη ισχυρότερες. Λόγω της πανδημίας COVID-19, οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 55% τους πρώτους επτά μήνες του έτους σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Δεδομένης της τρέχουσας κατάστασης, μπορούμε σχεδόν να είμαστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα για το 2020 θα είναι τουλάχιστον διπλάσιο. Η απότομη αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων και η μεταφορά παραδοσιακών επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο φαίνεται αναπόφευκτη.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα ανοίγει πολλές ευκαιρίες πωλήσεων για μια επιχείρηση. Είναι μια ευκαιρία να εισέλθει σε νέες αγορές με ελάχιστες λογιστικές δαπάνες. Για να μπορείτε να στοχεύσετε με ακρίβεια την επιλεγμένη ομάδα πελατών και να τους κεντρίσετε το ενδιαφέρον, θα πρέπει να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Η απόκτηση μιας υψηλής κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης ισοδυναμεί με την την καλή τοποθέτηση της επωνυμίας σας στο λαβύρινθο των ανταγωνιστικών ιστότοπων.

Ποια είναι τα οφέλη της προώθηση ιστοσελιδων για τα διαδικτυακά καταστημάτα;

Πολλοί άνθρωποι εξισώνουν την προώθηση μόνο με υψηλή θέση στη μηχανή αναζήτησης. Είναι αλήθεια ότι η καλή τοποθέτηση σε απευθείας σύνδεση καταστήματος θα φέρει το κατάστημά σας ψηλά στη λίστα αποτελεσμάτων. Ωστόσο, συμβάλλει επίσης έμμεσα:

ενίσχυση της θέσης της μάρκας στην αγορά

• δημιουργία επαγγελματικής εικόνας του καταστήματος

• αύξηση της αναγνώρισης της επωνυμίας μεταξύ των πελατών

• αύξηση του αριθμού των πελατών

• καλύτερη προώθηση του καταστήματος στον Ιστό.

Αξίζει να τονιστεί εδώ ότι η προώθηση του ηλεκτρονικού καταστημάτος θα έχει το αναμενόμενο αποτέλεσμα εάν πραγματοποιείται σύμφωνα με την ιδιαιτερότητα του κλάδου στον οποίο λειτουργεί το κατάστημα.

Πώς να προωθήσετε αποτελεσματικά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;

Προώθηση ιστοσελίδων ως μακράς ουράς

Προώθηση ιστοσελίδων ως μακράς ουράς περιλαμβάνει τη χρήση λέξεων-κλειδιών ή φράσεων για τις οποίες ο ιστότοπος που προωθείται πρέπει να κατατάσσεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Όσο πιο γενικές (και επομένως πιο δημοφιλείς) λέξεις, τόσο πιο δύσκολο είναι το επίπεδο δυσκολίας και τόσο υψηλότερος ο χρόνος εργασίας. Συνήθως, οι ιστότοποι που λειτουργούν εδώ και πολλά χρόνια έχουν ήδη καθιερωμένη θέση με την οποία είναι δύσκολο να ανταγωνιστούν οι νεοσύστατοι ιστότοποι. Ταυτόχρονα, η έρευνα δείχνει ότι οι χρήστες εισάγουν όλο και πιο συχνά φράσεις πολλαπλών λέξεων στη μηχανή αναζήτησης, θέλοντας να βρουν τις πιο ακριβείς απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Αυτές οι τάσεις οφείλονται κυρίως στο γεγονός ότι όσο πιο γενική είναι η φράση, τόσο λιγότερο ακριβή είναι τα αποτελέσματα για τον χρήστη. Επομένως, ο χρήστης του Διαδικτύου πρέπει να καταβάλει περισσότερες προσπάθειες για να επιτύχει το αποτέλεσμα που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες.

tail

Οι βασικές φράσεις (λέξεις-κλειδιά) μπορεί να είναι σύντομες ή μεγάλες. Το πρώτο είναι φράσεις (λέξεις-κλειδιά) που έχουν γενική σημασία, όπως "ανδρικά παπούτσια" ή "κατάστημα αυτοκινήτων". Οι βασικές φράσεις με μεγάλη ουρά είναι πιο μακροσκελείς και πιο λεπτομερείς και περιγράφουν ένα συγκεκριμένο πράγμα ή ιδέα, για παράδειγμα "ανδρικά αθλητικά παπούτσια λευκά" ή "φθηνά γυναικεία ρούχα στο διαδίκτυο" Οι χρήστες που χρησιμοποιούν διευρυμένες φράσεις είναι συνήθως κοντά στην αγορά. Τα άτομα που χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση κάνουν επίσης ερωτήματα σε αυτήν τη μορφή. Μερικές φορές οι φωνητικές ερωτήσεις φαίνονται αντίθετες, αλλά είναι αποτελεσματικές όταν προωθείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι κάτοχοι ιστότοπων (συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών καταστημάτων) εκτιμούν όλο και περισσότερο τις δυνατότητες των λέξεων-κλειδιών με μεγάλη ουρά, αξιοποιώντας το τεράστιο δυναμικό τους. Η μέθοδος long tail επιτρέπει την αποτελεσματική τοποθέτηση ενός διαδικτυακού καταστήματος, γι 'αυτό αποτελεί συχνό σημείο του προγράμματος μας για τη δημιουργία της θέσης των διαδικτυακών καταστημάτων στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Κατασκευή ιστοσελίδων ηλεκτονικού καταστήματος και επιλογή πλατφόρμας

Η τεχνολογία στην οποία δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι έμμεσα σημαντική στη διαδικασία τοποθέτησης του καταστήματος. Η λανθασμένη επιλογή μπορεί να σημαίνει μια πολύ δύσκολη δουλειά. Σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να σημαίνει ότι χάνετε πιθανότητες να είστε ηγέτης στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.

Παρακάτω παρουσιάζω μια ανάλυση που δείχνει τις πιθανώς καλύτερες τεχνολογίες (έτοιμες πλατφόρμες) που διατίθενται στην αγορά. Θα ήθελα να τονίσω ότι πρόκειται για μια υποκειμενική αξιολόγηση που βασίζεται στις δηλώσεις ειδικών ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ΗΠΑ. Για εξεζητημένες και εξιδικευμένες ανάγκες μια δημιουργία ενός custom e-shop είναι μια πιθανή καλή λύση.

 technology

 

Εάν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλετε να πολλαπλασιάσετε τα κέρδη σας, επικοινωνήστε μαζί μας και θα προετοιμάσουμε μια προσφορά κατασκευής και προώθησης για εσάς. Θα προωθήσουμε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με ένα μοντέλο πληρωμής προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας.