• 2107517586
  • info@wizdom.gr

10 εργασίες που εκτελούνται από τον ειδικό στην προώθηση ιστοσελίδων στο google

10 εργασίες που εκτελούνται από τον ειδικό στην προώθηση ιστοσελίδων στο google

 H προώθηση ιστοσελίδων δεν είναι βαρετή δραστηριότητα, συχνά μοιάζει με μάχη στην οποία πρέπει να ακολουθήσουμε την καλύτερη στρατηγική. Μερικά από τα καθήκοντα σχετίζονται με σε βάθος αναλυτικά στοιχεία, άλλα σχετίζονται με τεχνικές πτυχές. Η δουλειά ενός ειδικού S.E.O απαιτεί δημιουργική σκέψη και αναζήτηση αποτελεσματικών τρόπων για την ανάπτυξη ιστότοπων.

Σκοπός του ειδικού S.E.O εργασίας

Το κύριο καθήκον ενός ειδικού S.E.O  είναι να επιλέξει τέτοιες λύσεις που οι ιστότοποι που προωθούνται να δημιουργούν όσο το δυνατόν περισσότερη επισκεψιμότητα για όσο το δυνατόν περισσότερες βασικές φράσεις. Ένας ειδικός στήν προώθησης ιστοσελίδων πραγματοποιεί ανάλυση της κίνησης του διαγωνισμού βάσει του οποίου εκτιμά την κίνηση που μπορεί να επιτύχει ένας συγκεκριμένος ιστότοπος.

1. Επιλογή λέξεων-κλειδιών

Πριν ξεκινήσούν οι δραστηριότητες που σχετίζονται με την προώθηση του ιστότοπου, ο ειδικός του SEO εξετάζει τις λέξεις-κλειδιά που πρέπει να προωθούνται από έναν δεδομένο ιστότοπο στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για αυτό, χρησιμοποιεί διάφορα εργαλεία όπως το Google Keyword Planner. Η επιλογή των λέξεων-κλειδιών είναι μια από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες ενός μηχανικού SEO. Μόνο φράσεις που αναζητούνται από το κοινό μπορούν να μεταφραστούν σε επισκεψιμότητα στον ιστότοπο. 

2. Ανάλυση ανταγωνισμού

Το επόμενο βήμα στο έργο του ειδικού seo είναι η ανάλυση του ανταγωνισμού. Σε τελική ανάλυση, δεν είμαστε ειδικοί σε κάθε κλάδο, επομένως πρέπει να συλλέξουμε πληροφορίες σχετικά με τους καλύτερους, πιο αποτελεσματικούς ανταγωνιστές στον Ιστό. Αυτό το στάδιο σχετίζεται στενά με το πρώτο. Αναλύοντας ποια είναι η θέση του ισχυρότερου ανταγωνισμού σας και πώς το κάνει, ξέρουμε από πού να ξεκινήσουμε. Εμπνευζόμαστε από τα επιτεύγματα άλλων, τα εφαρμόζουμε στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, προσθέτοντας άλλες τεχνικές δράσης, το ξεπερνούμε τελικά στα αποτελέσματα αναζήτησης Google

3. Συνεργασία με το τμήμα IT

Πολλές φορές συμβαίνει ότι ένας ειδικός δεν μπορεί να κάνει ορισμένα τεχνικά πράγματα στον ιστότοπο. Επομένως, υποβάλλει συχνά αιτήματα στο τμήμα πληροφορικής. Η προετοιμασία των κατευθυντήριων γραμμών, η εποπτεία των σταδίων των εφαρμοζόμενων αλλαγών ή απλώς η γενική ανθρώπινη επικοινωνία για την επιτάχυνση της εισαγωγής των αλλαγών αποτελούν επίσης ευθύνες του ειδικού S.E.O. Παρά το γεγονός ότι ένας ειδικός seo εργάζεται στον εικονικό κόσμο, πρέπει να έχει πολύ ανεπτυγμένες διαπροσωπικές δεξιότητες για να μπορεί να εργάζεται αποτελεσματικά σε μια ομάδα.

4. Έλεγχος ιστότοπου

Όταν ένας πελάτης έρχεται σε εμάς με αίτημα για τοποθέτηση, πραγματοποιούμε πάντα έλεγχο SEO. Γιατί; Το γεγονός ότι ένας δεδομένος ιστότοπος δεν έχει καλά αποτελέσματα στα αποτελέσματα καθορίζεται συχνά από μια εσφαλμένα επιλεγμένη στρατηγική δραστηριοτήτων από το παρελθόν ή ... την έλλειψή τους. Ναι, υπάρχουν εταιρεία προώθησης ιστοσελίδων που δεν κάνουν τίποτα για έναν ιστότοπο και χρεώνουν για ... υπογραφή συμβολαίου. Ένας έλεγχος SEO αποκαλύπτει τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του ιστότοπου. Χάρη σε αυτό, γνωρίζουμε τι πρέπει να βελτιστοποιήσουμε για να προχωρήσει ο ιστότοπος.

5. Περιεχόμενο μάρκετινγκ

Ναι, προς το παρόν, το περιεχόμενο του ιστότοπου αποτελεί βασικό παράγοντα κατάταξης για τα ρομπότ Google. Τίποτα δεν θα το αλλάξει σύντομα. Η δουλειά του seo εμπειρογνώμονα είναι σε μεγάλο βαθμό ανάλυση του περιεχομένου που υπάρχει στον ιστότοπό σας. Πρέπει να ελέγξετε εάν τα κείμενα είναι μοναδικά, πολύπλοκα και κατάλληλα μορφοποιημένα. Μόλις επιλεγούν οι βασικές φράσεις, ο εντοπιστής θέσης διατάζει τη σύνταξη κειμένων για τον ιστότοπο μαζί με τον κατάλληλο κορεσμό φράσεων, καθώς και επικεφαλίδες σχεδιασμού ή σημεία κουκκίδων.

6. Χτίσιμο συνδέσμων

Ανάλογα με τη φύση της εργασίας ενός οργανισμού SEO, ο εντοπιστής θέσης είτε λαμβάνει συνδέσμους προς τον ίδιο τον ιστότοπο είτε τους αναθέτει σε άλλο υπάλληλο ή άλλη εταιρεία που ασχολείται με αυτόν τον τύπο υπηρεσίας. Η δημιουργία συνδέσμων, δηλαδή η απόκτηση εξωτερικών συνδέσμων σε έναν ιστότοπο, είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές δραστηριότητες χάρη στις οποίες αυξάνουμε την προβολή της εταιρείας σας στο Google. Λαμβάνουμε συνδέσμους από διάφορα μέρη - θεματικές πύλες, διαφημίσεις, διαδικτυακά φόρουμ, ιστολόγια, κοινωνικά μέσα. Είναι σημαντικό να λάβετε συνδέσμους dofollow και nofollow.

7. Ανάλυση δραστηριοτήτων SEO

Οι υλοποιούμενες δραστηριότητες - η βελτιστοποίηση ή η δημιουργία συνδέσμων δεν χρειάζεται πάντα να επιτυγχάνεται επί τόπου. Επομένως, είναι εξαιρετικά σημαντικό να αναλύετε τακτικά το έργο και να το τροποποιείτε προκειμένου να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα. Ο εντοπιστής θέσης πρέπει να ελέγχει τακτικά δεδομένα από το Google Search Console ή το GoogleAnalytics. Χάρη σε αυτό, παρακολουθεί τα αποτελέσματα των ενεργειών σε συνεχή βάση και μπορεί να εισαγάγει διορθώσεις.

8. Ανάπτυξη βοηθητικών ιστοσελίδων

Οι διευκολύνσεις SEO είναι μια λίστα τομέων, συνήθως με τη μορφή ιστολογίων ή πυλών. Χρησιμοποιούνται για την προώθηση ιστοσελίδων πελατών. Ο S.E.O expert διατάζει τη σύνταξη κειμένων για κάθε μία από αυτές τις σελίδες κάθε μήνα. Σε αυτές τις ιστολίδες είναι μέρη στα τα οποία δεν υπάρχουν πολλοί σύνδεσμοι, όπως στην περίπτωση, για παράδειγμα, διαδικτυακών φόρουμ. Επομένως, η ισχύς του συνδέσμου είναι μεγαλύτερη. Ειδικά όταν το το περιεχόμενο είναι περιεκτικό και δημοσιεύεται νέες εγγραφές τακτικά.

9. Εκπαίδευση

Η εκπαίδευση στο έργο ενός S.E.O expert είναι εξαιρετικά σημαντική. Γιατί; Όλα αλλάζουν σε αυτόν τον κλάδο. Πρέπει να είστε ενημερωμένοι συνεχώς. Η εκπαίδευση είναι ένα από τα στοιχεία μιας εργασίας SEO. Φυσικά, δεν αξίζει να βασίζεστε αποκλειστικά σε άρθρα. Ο ειδικός SEO αναπτύσσεται επίσης χάρη σε μαθήματα, βιβλία και βίντεο, που αφορούν μια ολοκληρωμένη προβολή της προώθησης στη μηχανή αναζήτησης.

10. Επικοινωνία με πελάτες

Ο ειδικός προώθησης ιστοσελίδων είναι επίσης διαθέσιμος στους πελάτες. Απαντά σε ερωτήσεις που σχετίζονται με την τρέχουσα κατάσταση των δραστηριοτήτων. Επίσης, συχνά πρέπει να επικοινωνεί με συνεργάτες όταν, για παράδειγμα, στέλνει άρθρα για έγκριση ή ιδέες για εφαρμογή στον ιστότοπο. Αυτές οι δραστηριότητες θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν από ένα άτομο εξυπηρέτησης πελατών, αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να απαντήσει σε δύσκολες ερωτήσεις ένας ειδικός. Μόνο τότε ο πελάτης αισθάνεται ότι μιλάει στο σωστό άτομο. Πιστεύω ότι η επαφή με τον πελάτη είναι πολύ σημαντική, γιατί μας επιτρέπει να λαμβάνουμε πληροφορίες σε συνεχή βάση που θα μας επιτρέψουν να δημιουργήσουμε το πιο σχετικό περιεχόμενο για τους χρήστες στο μέλλον.